Dag 9: zondag 29/12/2019: Kiel - Home Sweet Home

29 december 2019 - Grave, Nederland

Na voor mij persoonlijk een beroerde nacht, de rest heeft wél goed geslapen, zijn we allemaal weer rond 7.00 uur wakker. De kinderen kleden zich aan en gaan de speelgoed opzoeken, wij ruimen de spulletjes bij elkaar. Daarna maken we de speurtocht op de ferry nog af die we gisteravond al begonnen waren en halen het verdiende presentje bij de infobalie op.

20191228_170239

20191228_171937

We eten nog een vluchtig ontbijtje en moeten dan naar onze auto. Rond 9.30 uur rijden we van de ferry in Kiel af en beginnen we aan het laatste ritje van deze vakantie!

Na een uurtje rijden stoppen we in de buurt van Hamburg voor een broodje.

In Duitsland is het vooral bruin, windmolens, vlak en grijs onderweg. We zouden zó willen omdraaien en weer teruggaan naar het mooie Zweden!

Ook de drukte op de weg is weer even wennen. Zoveel auto's hebben wij de hele vakantie bij elkaar niet gezien..

Met nog anderhalf uur te gaan rijden we Nederland weer binnen. De zon begint spontaan te schijnen!

Om 14.00 uur rijden we Grave binnen en kan het dagelijkse leven weer beginnen! Eerst de kerstboom die was heet maar eens aftuigen 😉

Dit was onze reis naar Orsa in Zweden.

1. Ingrid:
    29 december 2019
    Oh beroerd in het niet kunnen slapen of beroerd in het ziek zijn? Dat zou wel een erg beroerde afsluiting van een leuke vakantie zijn. Nou die kerstboom had je niet hoeven opzetten thuis. Je was er toch niet. Thuis zijn heeft ook zijn charmes en als het goed is, is het nog een aantal dagen mooi vriesweer. Welkom thuis
  2. JYLS:
    29 december 2019
    Nee ben niet ziek, slecht/weinig geslapen.
    Ik schreef de kerstboom van was ;)
    Heerlijk slapen in mn eigen bedje 😊
  3. Theo:
    29 december 2019
    Fijn dat jullie weer gezond en wel thuis zijn.

Theo