Naam:
Foto’s:
462
Video’s:

Over mij

Mijn naam is Sabrina, moeder van dochters Yara, Loïs en Jill. Reizen is een passie sinds mijn jongere jaren. Door diverse redenen is het lange, verre reizen en roadtrippen er helaas nooit van gekomen. Mijn meiden hebben dezelfde interesse voor wereldkaarten, stedentrips, vakantiebestemmingen en andere culturen ontwikkeld. Nu mijn jongste de leeftijd heeft om zelf lange(re), verre reizen aan te kunnen, laten wij niets ons nog tegenhouden om samen de wereld te ontdekken! Ons motto: "Make memories all over the world!"

Over mijn reis

Onze eerste roadtrip gaat in 24 dagen van Monte Carlo in Monaco via de Franse kust in de provincies Côte d'Azur, Provence en Languedoc-Roussillon door Andorra naar Barcelona in Spanje.

Omdat mijn kinderen en ik op dit moment enkel een ID-kaart bezitten zijn we de komende jaren nog even gebonden aan Europa. Het geeft ons de tijd om het roadtrippen en lange(re) reizen dicht(er) bij huis uit te proberen. De lijst met landen waarheen je kunt reizen met een ID-kaart is inmiddels behoorlijk uitgebreid en er zijn dan ook voldoende prachtige plekken om te ontdekken; hiervoor hoef je niet per sé ver weg. De uitdaging in reizen met kinderen is het haalbaar voor de jongste en het nog interessant voor de oudste maken en een balans vinden tussen activiteit en ontspanning.

Op de site http://rijksoverheid.nl kun je zien naar welke landen je kunt reizen met een ID-kaart/paspoort en een toestemmingsformulier downloaden voor het als ouder alleen reizen met je minderjarige kind(eren).

Bezochte landen

Ik heb 10 landen (4%) bezocht:

Andorra, België, Duitsland, Frankrijk, Monaco, Nederland, Singapore, Spanje, Verenigd Koninkrijk, Zweden.