Pech

3 juli 2019 - Grave, Nederland

Nou..de dag begon beter dan dat die eindigde.. portemonnee met zojuist gepinde borg voor t appartement in Nice, creditcard, pinpas én ID tijdens het doen van de laatste vakantieboodschappen laten liggen bij Kruidvat, na 1,5 uur ontdekt en gelukkig hadden ze hem gevonden (mét alle inhoud) en voor me bewaard!

Vervolgens stopt de auto ermee op de toerit van A77 naar A73 op weg naar huis van een afspraak in Boxmeer! Tijdens het wachten op onze redder in nood om opgehaald te worden, worden we vrij abrupt afgesleept door een toevallig passerende wegenwacht naar het tankstation vlakbij omdat we toch wel wat onveilig stonden in de bocht van de toerit.

20190703_164939

Vlak hierna arriveert het autobedrijf en na bijna 2 uur worden we veilig thuis afgezet. De auto hebben we even achtergelaten bij het tankstation maar is inmiddels afgesleept naar het autobedrijf om de oorzaak te achterhalen en gerepareerd te worden.

Wat is dat toch...auto's in combinatie met vakantie? Platte band bij terugkomst uit Göteborg, dynamo kapot op terugweg van Zuid-Limburg...

Nu is het de hoogste tijd om te gaan slapen..op naar Dag 1!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Natasja:
    3 juli 2019
    Oooo jeee lieverd wat hebben wij met onze auto's in combi vakantie????....bij mij rijden ze ertegenaan en die van jou staat stil??!!!! ....succes meis😊 🍀🍀🍀
  2. Ingrid:
    3 juli 2019
    oeps, nou ja een goed begin is het halve werk. Hoop dat verder alles soepeltjes verloopt
  3. Helga Jansen:
    3 juli 2019
    Ach.... laat die redder heel snel komen!!!
  4. Theo:
    5 juli 2019
    Zo alle tegenslag gehad kan het alleen maar beter gaan😄😄😄fijne vakantie