Dag 11: zondag 14 juli 2019: Quatorze Juillet

14 juli 2019 - Agde, Frankrijk

Veel valt er nu niets te vertellen, behalve waar we verblijven, welke dag van de reis het is en dat we nu even heerlijk het campingleven leiden: uitslapen, op het fietsje naar de winkel, eten op het terras, zwemmen in het waterpark en schelpen zoeken op het strand. Uitrusten en opladen voor de laatste week!

Het bijhouden van de blog levert wel een handigheidje voor mezelf op: ik weet welke dag en datum het is!

Ook vandaag brengen we de meeste uurtjes weer door in La Baie des Pirates. Het is echt een prachtig zwembad!

20190714_13205920190714_132515

De meiden hebben nu in het diepe bad met de zeemeerminstaarten gezwommen.

20190714_13383020190715_15023020190714_13432020190715_150316

We zijn vandaag wat vroeger terug naar de caravan gegaan omdat er vanavond vanwege Quatorze Julliet om 23.00 uur vuurwerk is. We doen spelletjes, lakken nagels en eten lekker uitgebreid.

Doordat de douche in de caravan niet altijd genoeg waterdruk heeft en daardoor de geiser niet aanslaat of dus weer afslaat douchen we vandaag onder de buitendouche! Het is een nieuwe ervaring maar wat een heerlijke en luxe uitvinding! Wel opschieten geblazen anders is het warme water op en is deze douche net zo goed voor de bloedsomloop als die binnen in de caravan!

20190715_150546

Rond half 11 lopen we richting het strand en zoeken een lekker plekje uit. De afgelopen 2 avonden werd er ook al vuurwerk afgestoken in de aangrenzende plaatsjes. Vanavond wordt er in Agde een vuurwerkshow à la Vierdaagsefeesten Nijmegen afgestoken. Het strand is een aardig eindje hier vandaan maar we hebben goed zicht op het prachtige vuurwerk! Na afloop gaan we terug naar de caravan en kruipen we allemaal weer onder de lakens!

1. Theo:
    15 juli 2019
    Is een goed teken dat je de blog nodig hebt om te beseffen welke dag het is dan betekend het dat je het leuk hebt, maar pas op voordat je het weet is het voorbij. Maar nu nog eerst volop genieten.
  2. Ingrid:
    15 juli 2019
    het is toch heerlijk om even gewoon niks te doen behalve genieten van het weer en elkaar